بازدید سردار محمدقاسم از باغ موزه دفاع مقدس استان قم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار «محمدقاسم ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بازدید از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: این مراکز ظرفیتی برای نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مظلومیت شهداست.

وی افزود: در موزه دفاع مقدس استقامت ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر سال‌ها ظلم و تجاوز عوامل و ایادی استکبار جهانی برجسته می‌شود.

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم بسیج همه دستگاه‌های اجرایی استان قم برای بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم در دهه فجر امسال ابراز امیدواری کرد: با تمهیداتی که پیش‌بینی شده و حمایت‌های همه جانبه استان، روند رفع نواقص زیرساختی و تکمیل این موزه شدت بگیرد و به عنوان نگینی درخشان از حوزه دفاع مقدس در قم بدرخشد.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این بازدید، با بیان اینکه خدمت به استان قم، خدمت به آبروی نظام است، گزارشی از بازدید‌های مسئولان استانی و اقدامات صورت گرفته مرتبط با موزه و مشکلات پیش رو ارائه کرد.

انتهای پیام/

گزارش تصویری در ادامه خبر